Monday, March 26, 2007

Besøk av Maria fra 16.-19. mars

Endelig kom det ittelengta besøket fra Telemark! :) Detta hadde eg gleda meg te lenge, og det va knall skoj! Maria, Rode og eg fant på mye kjekt! Vi skravla, reiste til byen, handla (eg har kjøpt meg ein skjønn sommertopp!!!!!), såg film, slappa av, ja, rett og slett bare nøyt livet! ;)

Her e Rode på sitt beste!


......


Vi er bare sånn!
Takk for ei knall fin helg, dere to! Va heilt suuupert! :) Men, eg følte eg trengte litt mer "slappe av", så når Maria reiste him på mandagen pakka eg sekken, og reise med na tilbake! :) Så eg var hima ei uke ekstra!

1 comment:

Unknown said...

Heia!

Kjempekjekk helg da!
Veldig koselig å være sammen med dere! Gøy å bli bedre kjent med deg, Maria!

Anne fra Bjørklia (eller no sånt) var jo konge! For ikke å snakke om lørdagspizza!!!!

:0P

Takk for en fin helg!